7.2.08

E OFİS

Download : Eofis2.03.01.zip
Download : OfficeMessengerPro
NetworkAdmin : NetworkAdmin.pdf

Program Özellikleri
Ofis içi personel ve bilgisayar yönetimi için Network Admin Modülü
* OfficeMessenger programı ile entegre çalışarak ağa bağlı bilgisayarların mesajlaşma ve ekran loglarını tutabilir.
* Tüm bilgisayarların ekran görüntülerini tek bir ekranda izlenebilir.
* Tek bir bilgisayarın ekran görüntüsünü büyütebilir.
* Belirlenen bilgisayarların ekran görüntülerinin belli aralıklarla yönetici bilgisayarına otomatik kaydedilebilir.
* Departman sorumlularının kendi yönetimlerindeki personellerin ekran ve mesaj loglarını tutabilir.
* Bilgisayarların donanım bilgilerini algılayarak kayıt altına alır. (İşletim sistemi, HDD, RAM, Ekran kartı, Monitör, Ağ yapılandırması vb)
* Bilgisayarlarda olası donanım değişikliklerini takip ederek size rapor verebilir.
* Bilgisayarları uzaktan kapatıp açabilir, güç düğmesine basılmadan bilgisayarı çalıştırabilir, yeniden başlatabilir. (Özellikle okullar için kullanışlıdır.)
* Lisanslı yazılımlarınızı kayıt altında tutarak hangi bilgisayarlarda hangi yazılımların kurulu olduğunu raporlar. Genel Özellikler
* Çok kullanıcılı, hızlı ve güvenilir SQL veritabanı
* Şifre koruması ile tam yetkilendirme.
* Otomatik yedekleme sistemi sayesinde veri güvenliği.
* Her adres kartı üzerine sınırsız telefon numarası kaydı yapabilme.
* Firmalara ve kişilere ait resim veya logo ekleyebilme.
* Kart üzerine kartvizit ekleyebilme.
* Her karta sınırsız sayıda resim veya dosya ekleyebilme (doc, xls vb).
* Kayıtlı kişilere toplu olarak SMS veya mail gönderimi.
* Kayıt kartına ihtiyaçlara göre sınırsız sayıda yeni veri alanı tanımlayabilme.
* Firma kayıtlarında o işyerinde çalışan kişilerin kaydını ayrı ayrı tutabilme.(Yetkili Kişiler)
* Kayıt kartı üzerinde resimli bilgi kartı veya kimlik kartı bastırabilme.
* İşyerini arayan yada ziyarete gelen kişilerin kayıtlarını tutabilme.
* KAREL ve Star 1 santrallerine bağlanarak işyerinin telefon trafiği hakkında kayıt tutabilme.
* Santral görüşme raporlarını grafiksel olarak gösterebilme.
* Organizer yardımı randevu ve işlerinizi takip edebilme.
* Zamanı gelen randevularınızı sesli olarak hatırlatma.
* Raporların Excel veya HTMl olarak aktarılabilmesi.
* Excel dosyasından kayıtlara veri aktarabilme.
* Birden fazla dil desteği.
Raporlar; Geniş ve Kullanıcı tanımlı kendine özgü raporlama sistemi ile istenilen rapor kolayca tasarlanabilir.İleriye dönük çalışmalar planlanabilir ve uygulanabilir.
Windows Uyumluluğu; AKINSOFT'un Titizlikle hazırladığı kolay kullanımlı arayüz ile birleşerek kullanıcıya çabuk öğrenme ve kullanım kolaylığı avanatjı sağlamaktadır.
İlişkisel Veritabanı; E-Ofis SQL mimari veritabanı ile Microsoft Office programları ile doğrudan ilişki kurabilmektedir.
Kullanıcı Yetkilendirme; E-Ofis kullanıcılara tanınan çok seviyeli erişim hakları ile bilgi güvenliğini garantiler.Sistem yöneticisi (Yetkili Oturum),her kullanıcıya, modül erişim haklarını tanımlayabilir.Kayıtların kimin tarafından değiştirildiği sistemden öğrenilebilir.
Dil Desteği; Programın bütün bölümleri için yabancı dil desteği vardır.
Modüller
Adres, telefon kayıtları, seri etiket ve zarf basımı, toplu mail ve SMS gönderimi, ziyaretçi ve arayan kişi takip sistemi.
Kullanım Alanları
Adres telefon veya müşteri takibi yapmak isteyen bütün işletmeler ve ev kullanıcıları.



Emniyette, Kaymakamlıkta, Karakolda, Valilikte vb. kamu kuruluşlarında programımız ücretsizdir. İrtibat için satis@akinsoft1.com

Hiç yorum yok: