7.2.08

LIVE CHAT

Program Özellikleri
* Yönetici olarak firmanızda aylık, günlük ve genel görüşme istatiğini görüntüleme * Departman bazında ve operatör bazında istatistikler * Operatör listeleme, durum takip, bilgi güncelleme * Geçmiş konuşmaları tarih ve operatör bilgisine göre listeleme * Müşteri giriş paneli * Operatör paneli, * Operatörler arası müşteri yönlendirme * Çevrim içi durumunu değiştirme * Müşteriye referans ID atama, (Bu ID ile müşteri bir dahaki girişinde geçmiş konuşmasını görüntüleyebilir)
Modüller
Yönetici paneli, Operatör paneli, Müşteri giriş paneli, Operatör kayıtları, İstatistik dökümleri,
Kullanım Alanları
WEB üzerinden müşterilerine canlı destek hizmeti vermek isteyen tüm işletmeler.

Hiç yorum yok: